Wat te doen bij een klacht over een bestelling?
Heb je jouw bestelling ontvangen, dan raden wij jou aan om de bestelde artikelen nauwkeurig te inspecteren. Je mag van B5mode een goed product verwachten. Hebben wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar via e-mail. Vervolgens stuur je het beschadigde of onjuiste artikel retour. Schrijf op het bijgeleverde orderformulier + het ingevulde retourformulier de aard van de klacht. Zo kunnen wij de klacht zo goed mogelijk in behandeling nemen.
Wil je een vervangend artikel ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien het gewenste artikel nog leverbaar is, dan ruilen wij het artikel om. Heb je een klacht na het dragen van een artikel, neem dan eerst contact met ons op. Onze garantieperiode duurt één maand. Een klacht die niet gemeld is, wordt niet in behandeling genomen.
Wij geven geen garantie op verkeerd wassen van kleding. Veel stoffen hebben een percentage dat de stof kan krimpen. Wil je de kleding lang mooi houden dan was je de kleding op een wolwasprogramma in de wasmachine. Tegen het doorlopen van kleuren kun je de eerste keer dat je het artikel wast een scheut keukenazijn in het wasverzachterbakje doen. Dit zorgt dat de kleuren langer mooi blijven. Verder is het noodzakelijk de witte was apart te wassen. De bonte was apart te wassen en de zwarte was apart te wassen.