B5mode Helpdesk
Wij zullen uw zo spoedig en goed mogelijk proberen te helpen.
Veel gestelde vragen?
Bestellen en Verzenden
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken wat er aan de hand is met het artikel?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je mailbox in de map ongewenste mail/spam. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens (email adres verkeerd ?).
Controleer in Mijn Account of je mailadres klopt. Je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres.Neem direct contact op met onze klantenservice via info@b5mode.nl.
Heb je een verkeerde maat/kleur of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst even contact op via ons contactformulier. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het juiste product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in een van onze B5mode winkels.
Tijdens het bestelproces kun je deze optie kiezen en de gewenste winkel aangeven.
Bij het ophalen in de winkel dien je of een geprinte factuur/pakbon (de bijlage van de opdrachtbevestiging e-mail die je hebt gekregen) mee te nemen of je kan de factuur/pakbon op je smartphone tonen aan onze medewerkers.
Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van de klacht door en stuur deze naar info@b5mode.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in afhandelen.
U kunt per e-mail contact opnemen met de klantenservice. Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.
Je kan in het bestelproces tijdens het afrekenen van je bestelling eenvoudig een ander afleveradres opgeven.
Door middel van de link dat je van ons/postNL per e-mail ontvangt, kan je de status van je pakket volgen.
Na ontvangst van de bestelling en betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk ingepakt en verstuurd. Wij streven ernaar om de bestelling dezelfde of eerst volgende werkdag te versturen. Hoe snel je bestelling de deur uitgaat, is afhankelijk van verschillende factoren.
<ul>
<li>Zijn de bestelde artikelen op voorraad in ons magazijn? Dan wordt je bestelling dezelfde werkdag verstuurd.</li>
<li>Moet één of meerdere artikelen uit een ander filiaal komen? Dan kan het zijn dat je bestelling één van de komende werkdagen verstuurd wordt.</li>
<li>Bestel je tijdens de sale-periode? Dan kan het zijn dat je bestelling wegens drukte wat later verstuurd wordt.</li>
</ul>
Wil je je bestelling annuleren neem dan direct contact op met onze klantenservice. Indien je bestelling al de deur uit is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Heeft u geen email gekregen? dan is er iets mis gegaan! Heeft uw misschien een type gemaakt bij het invullen van uw emailadres? Neem dan even contact met ons op!
Voor een bestelling geldt altijd de prijs die op het moment van bestelling werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. In de regel is binnen 24 uur na de start van een actie een groot deel van de artikelen en verschillende maten verkocht. Het is dus voor de klanten die deze artikelen besteld hebben, ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn. Overigens is een ondernemer volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. Je bepaalt als consument zelf wanneer je tot aankoop overgaat. Je hebt geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.
Veel gestelde vragen?
Retourneren & Ruilen
Retouren kunt u via ons retourportaal/postkantoor.
De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending (artikelen) zijn voor de koper totdat het bij ons is bezorgd!.
De kosten voor een retourzending via ons retourportaal (niet verplicht) zijn €4,95. Het retourlabel van ons is een standaard verzending met track&trace. De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending (artikelen) zijn voor de koper totdat het bij ons is bezorgd. Voor retouren met een hoge waarde raden wij aan om het niet via ons retourportaal aan te bieden, maar om bij het postkantoor een verzendmethode met een verzekering te kiezen!
Retouradres:
B5mode (Expeditie)
Zuideinde 70
1121CM Landsmeer
Als je je retourzending naar ons opstuurt, dan krijg je bij het postkantoor een verzendbewijs met barcode. Bewaar dit verzendbewijs goed zodat je je pakket via Track&Trace kunt volgen, en kunt zien of u pakket bij ons is afgeleverd.
Na ontvangst van je producten heb je 30 dagen om de bestelling retour te melden.
Zodra je retour gezonden bestelling door ons is ontvangen en geaccepteerd wordt het restitutiebedrag terugbetaald. Het bedrag zal zo snel mogelijk worden terugbetaald, maar uiterlijk binnen 30 dagen nadat jouw retourmelding (herroeping) door ons is ontvangen. Als wij je betaling retour hebben gestort, moet het nog verwerkt worden door onze betaalprovider Mollie en jouw bank. Je betaling zal dan de volgende dag in de ochtenduren op je bankrekening staan. Retourneren we jou betaling op een vrijdag, dan zal jouw betaling maandag op je bankrekening staan.
Banken verwerken geen betaalopdrachten in het weekend.
Je kunt jouw bestelling kosteloos naar één van de B5mode winkels brengen.
Neem de artikelen en het bestel/order formulier mee en alles wordt voor je geregeld. Wil je het artikel(en) in de winkel ruilen dan is dit ook mogelijk!
Let op: Er worden géén kosten in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op het bankrekening nummer waar je ook je bestelling mee hebt gedaan.
Wij storten het bedrag van het artikel zo spoedig mogelijk terug (uiterlijk 14 dagen).
De kosten voor een retourzending via ons retourportaal (niet verplicht) zijn €4,95 Het retourlabel van ons is een standaard verzending met track & trace. De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending (artikelen) zijn voor de koper totdat het bij ons is bezorgd. Voor retouren met een hoge waarde raden wij aan om het niet via ons retourportaal aan te bieden, maar om bij het postkantoor een verzendmethode met een verzekering te kiezen!
Retouradres:
B5mode (Expeditie)
Zuideinde 70
1121CM Landsmeer
De setprijs geldt voor de gehele set! Als de set niet in zijn geheel word geretourneerd dan hanteren wij de huidige losse prijs van het artikel!
Betaling
Ja, je betaling is veilig. De verbinding wordt beveiligd met een SSL certificaat. Dit is te zien aan het slotje bij onze URL adres boven in je web browser.
SOFORT Banking is een betaalmethode die de transactie verzorgt tussen een betaler en een bedrijf. Het is vooral populair in Duitsland.
Bancontact is een Belgische betaalmethode waar jouw Belgische klanten via hun eigen vertrouwde bankomgeving mee betalen.
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudige betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.