Retourneren & Ruilen

U kunt ongebruikte artikelen 14 dagen na ontvangst in de originele verpakking, voorzien van aangehechte prijskaartje en labels terug zenden.

Natuurlijk mag je de artikelen passen. De Koper is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Als ze niet bevallen mag je ze zonder opgaaf van reden retour sturen. Verpak de kleding en breng dit naar het postkantoor (servicepunt van PostNL). Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen helaas niet worden geretourneerd. Bij retour via de post/winkel storten we uiterlijk binnen 14 werkdagen je geld terug.

De kosten voor een retourzending via ons retourportaal (niet verplicht) zijn €4,95 (NL) Het retourlabel van ons is een standaard verzending met track & trace. De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor de koper totdat het bij ons is bezorgd. Voor retourneren met een hoge waarde raden wij aan om het niet via ons retourportaal aan te bieden, maar om bij het postkantoor (servicepunt van PostNL) een verzendmethode met een verzekering te kiezen!

Belangrijk! Om misverstanden te voorkomen bewaar altijd je verzendbewijs met barcode/track & trace die je bij het postkantoor van PostNL krijgt, hier kan n.l. door ons om gevraagd worden/en je kunt er zelf mee aantonen dat je retour bij ons is bezorgd!

Download hier je retourlabel via ons retourportaal en volg de stappen in het retourproces.

Voeg altijd het retourformulier of pakbon bij je retourzending en geef aan wat je wilt retourneren of ruilen.
Download je Retourformulier en print hem uit. (of gebruik je pakbon die je bij je bestelling hebt gehad of je orderbevestiging die je per email hebt gehad!)

Retouradres:
B5mode (Expeditie)
Zuideinde 70
1121CM Landsmeer

Je kan nu het retourlabel downloaden, uitprinten, en op het retour pakket plakken.  Je bent nu klaar en kunt het pakket inleveren bij het postkantoor/servicepunt.

WAT TE DOEN BIJ EEN KLACHT OVER EEN BESTELLING?

Je mag van B5mode een goed product verwachten. Wanneer wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar via mail: info@b5mode.nl en geef in de email de reden/aard van de klacht op zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen.