Retourneren & Ruilen

Omdat de tevredenheid van onze klanten belangrijk voor ons is, doen wij ons best om bij het ruilen te helpen. U kunt ongebruikte artikelen 14 dagen na ontvangst in de originele verpakking, voorzien van aangehechte prijskaartje en labels gratis terugzenden. De verzenddatum staat op de factuur.

Natuurlijk mag je de artikelen passen. De Koper is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Als ze niet bevallen mag je ze zonder opgaaf van reden retour sturen. Volg onderstaande stappen,verpak de kleding en breng dit naar het postkantoor.(zorg dat het retourformulier in je pakket zit) Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen helaas niet worden geretourneerd. Bij retour via de post storten we uiterlijk binnen 14 werkdagen je geld terug.

Retouren is gratis via ons retourportaal. https://b5mode.shipping-portal.com

Stap 1:

Start een retour proces op https://b5mode.shipping-portal.com en volg onderstaande stappen.
Vul je postcode en tracking nummer in. (tracking nummer heb je via de email gekregen toen je bestelling is verzonden)

Stap 2:

Vul je telefoonnummer en de reden in.
Vul bij omschrijving de artikelen in die je gaat retouren in.

Stap 3:

Aan de hand van de ingevulde postcode tijdens je bestelling komt de dichtstbijzijnde inleverlocatie tevoorschijn.
Kies het afleverpunt waar je het pakketje naar toe gaat brengen om te verzenden.


Stap 4:

Je krijgt nu nog een overzicht te zien van de retour details, checken of de gegevens correct zijn.
Als alles akkoord is vinkt de klacht de checkbox onderaan in het scherm aan en kiest voor volgende: Print retourlabel.

Stap 5:

Je kan nu het retourlabel downloaden, uitprinten, en op het retour pakket plakken.Download het retourformulier en print het uit.Vul je gegevens in,zodat we weten van wie het pakket is!!, en stop het bij je retourzending. Je bent nu klaar en kunt het pakket inleveren bij het gekozen servicepunt.

WAT TE DOEN BIJ EEN KLACHT OVER EEN BESTELLING?

Je mag van B5mode een goed product verwachten. Wanneer wij jou per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar via mail: info@b5mode.nl en geef in de email de reden/aard van de klacht op zodat wij de klacht zo goed mogelijk kunnen behandelen.