Veel gestelde vragen?

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen de webwinkel vindt u aan de bovenkant, in het midden de functionaliteit “Zoeken”. Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

Ik bestel voor het eerst , hoe gaat dat?

Met de muisknop klik je het product aan wat je wilt hebben,maak een keuze in kleur en maat,klik met de muis op Bestel,doorloop de stappen 1 t/m 4 , en klik daarna op Afrekenen. Na deze stap volgt u de stappen die op het scherm worden gevraagd en vult u uw adres gegevens in en kunt u de bestelling bevestigen. Er wordt vervolgens een ordernummer aan de bestelling gekoppeld waarmee snel en eenvoudig informatie bij onze klantenservice informatie mee kan worden opgevraagd.

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven op de Homepage van uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen. Als u klikt op Winkelwagen gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje (vuilnisbakje) van desbetreffend artikel te klikken.Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom “Aantal”. De wijziging wordt direct doorgevoerd.

Hoe kan ik me registreren op de website?

Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je mailbox in de map ongewenste mail/spam. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens (email adres).
Controleer in Mijn Account of je mailadres klopt. Je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres.Neem direct contact op met onze klantenservice via info@b5mode.nl.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

il je je bestelling annuleren neem dan direct contact op met onze klantenservice. Indien je bestelling al de deur uit is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?

Is jouw droomproduct uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire B5mode fashion weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Het is voor ons, net als voor jullie, ook altijd a big surprise

Waar vind ik informatie over het product?

Bij de productinformatie en onder het kopje “Informatie” kun je belangrijke informatie vinden over de maat van het product.
De pasvorm is normaal tenzij anders wordt vermeld.

Kan ik veilig shoppen bij B5mode.nl?

Ja, u kunt veilig shoppen bij B5mode.nl. Tijdens het betaalproces zit u automatisch in een beveiligde verbinding.

Ik wil mijn bestelling wijzigen,hoe doe ik dat?

Om een wijziging door te geven kunt u een mail sturen naar info@b5mode.nl
Wij zullen ons best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij jullie?

Ja, B5mode houdt rekening met de persoonlijke gegevens van klanten. Deze zullen niet aan derden verstrekt worden.

Kan ik mijn bestelling volgen??

Door middel van de link dat je van ons per e-mail ontvangt, kan je de status van je pakket volgen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren neem dan direct contact op met onze klantenservice. Indien je bestelling al de deur uit is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Na ontvangst van de bestelling en betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk ingepakt en verstuurd. Wij streven ernaar om de bestelling dezelfde of eerst volgende werkdag te versturen. Hoe snel je bestelling de deur uitgaat, is afhankelijk van verschillende factoren.

  • Zijn de bestelde artikelen op voorraad in ons magazijn? Dan wordt je bestelling dezelfde werkdag verstuurd.
  • Moet één of meerdere artikelen uit een ander filiaal komen? Dan kan het zijn dat je bestelling één van de komende werkdagen verstuurd wordt.
  • Bestel je tijdens de sale-periode? Dan kan het zijn dat je bestelling wegens drukte wat later verstuurd wordt.
Is het noodzakelijk om me te registreren?

Nee. U kunt ook als gast winkelen,bestellen en afrekenen.

Betalen

Hoe werkt betalen met IDEAL?

Met IDEAL kun je veilig betalen met het bekende internetbankierprogramma van je bank. Uw doorloopt dezelfde stappen als uw bij internetbankieren gewend bent.

Wanneer wordt mijn geld retour gestort?

Zodra je retour gezonden bestelling door ons is ontvangen en geaccepteerd wordt het restitutiebedrag terugbetaald. Het bedrag zal zo snel mogelijk worden terugbetaald, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat jouw retourmelding (herroeping) door ons is ontvangen.

Bezorgen

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Bezorging door PostNL

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Je kan tijdens het afrekenen van je bestelling eenvoudig een ander afleveradres opgeven.

Kan ik mijn bestelling afhalen in een B5mode winkel?

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in een van onze B5mode winkels.
Tijdens het bestelproces kun je deze optie kiezen en de gewenste winkel aangeven.
Bij het ophalen in de winkel dien je of een geprinte factuur (de bijlage van de opdrachtbevestiging e-mail die je hebt gekregen) mee te nemen of je kan de factuur op je smartphone tonen aan onze medewerkers.

Klantgegevens

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?

Via Mijn Account ,onder in het menu van de webpagina, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?

U kunt klant worden door een Account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?

U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke artikelen u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

Is het noodzakelijk om me te registreren?

Nee. U kunt ook als gast winkelen,bestellen en afrekenen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?

U kunt uw wachtwoord opvragen via Mijn login onder in het loginscherm. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd,vervolgens wordt er een email naar u gestuurd ter verificatie. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?

Nee, dat is niet nodig. Via Mijn Account kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via Mijn Account , onder in het menu van de webpagina, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

Retourneren

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

U kunt per e-mail contact opnemen met de klantenservice.
Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Mijn geleverde artikel is beschadigd/stuk?

Op alle B5mode gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@b5mode.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen?

Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@b5mode.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Ruilen of retourneren bij onze winkel(s)
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retouren is gratis via ons retourportaal. https://b5mode.shipping-portal.com/rp/