Misschien staat je antwoordt hieronder?
Veel gestelde vragen?
Retouren kunt u via ons retourportaal/postkantoor.
De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending artikelen zijn voor de koper totdat het bij ons is bezorgd!.
De kosten voor een retourzending via ons retourportaal (niet verplicht) zijn €4,95 en worden automatisch verrekend met het totaal van uw retour(en). Het retourlabel van ons is een standaard verzending met track&trace. De kosten en verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor de koper totdat het bij ons is bezorgd. Voor retouren met een hoge waarde raden wij aan om het niet via ons retourportaal aan te bieden, maar om bij het postkantoor een verzendmethode met een verzekering te kiezen!
Retouradres:
B5mode (Expeditie)
Zuideinde 70
1121CM Landsmeer
Als je je retourzending naar ons opstuurt, dan krijg je bij het postkantoor een verzendbewijs met barcode. Bewaar dit verzendbewijs goed zodat je je pakket via Track&Trace kunt volgen, en kunt zien of u pakket bij ons is afgeleverd.
Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen om de bestelling retour te melden. Nadat je aan ons hebt gemeld dat je je product wilt retourneren heb je uiterlijk 30 dagen om deze terug te zenden.
Zodra je retour gezonden bestelling door ons is ontvangen en geaccepteerd wordt het restitutiebedrag terugbetaald. Het bedrag zal zo snel mogelijk worden terugbetaald, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat jouw retourmelding (herroeping) door ons is ontvangen.
Je kunt jouw bestelling kosteloos naar één van de B5mode winkels brengen.
Neem de artikelen en het bestel/order formulier mee en alles wordt voor je geregeld.
Let op: Er worden géén kosten in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op je op het bankrekening nummer waar je ook je bestelling mee hebt gedaan.
Wij storten het bedrag van het artikel zo snel mogelijk terug (uiterlijk 14 dagen) en je kunt weer een nieuwe aankoop online of in de winkel doen.
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken wat er aan de hand is met het artikel?
Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst even contact op via ons contactformulier. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het juiste product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.
Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@b5mode.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.